Εκδρομή στη χώρα των Κενταύρων

ΓΡΑΦΕΙ: Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΑΡΔΕΛΗΣ.

Στις 31 Μαρτίου ξεκίνησε η τριήμερη εκδρομή της Β΄ τάξης του 2ου Προτύπου Πειραματικού Λυκείου Αθηνών. Από τις 7:30 το πρωί τα τουμπερλέκια των μαθητών βροντοχτυπούσαν και ξεσήκωσαν ολόκληρη τη λεωφόρο Αλεξάνδρας. Η διαδρομή μέχρι τον Βόλο διήρκησε 5 ώρες και μέσα στα πούλμαν το κέφι και τα τραγούδια δεν είχαν τελειωμό. Το 5ωρο γλέντι διακόπηκε  από την «πρωτότυπη» ιδέα να επισκεφθούμε ένα εργοστάσιο τούβλων!
Στις τέσσερις το απόγευμα φτάσαμε στο ξενοδοχείο που είχαμε κλείσει για τη διαμονή μας εκεί, το «Άλκηστις hotel». Τα δωμάτια δεν ήταν ιδιαίτερα ευρύχωρα αλλά μας παρείχαν όλα όσα χρειαζόμασταν, και πρώτα απ? όλα έναν χώρο για να κοιμόμαστε. Το ξενοδοχείο προσέφερε επίσης πρωινό και βραδινό χωρίς κάποια επιπλέον χρέωση. Τα γεύματα δεν ήταν ιδιαίτερα πλουσιοπάροχα. Το δεύτερο ξενοδοχείο που μας φιλοξένησε, καθώς δεν χωρούσαν όλοι οι μαθητές σε ένα, ήταν το « Πελίας hotel», το οποίο είχε ανελκυστήρα και τα  δωμάτιά του περιείχαν τσακούζι, plasma τηλεοράσεις, ψυγείο, ακόμα και θερμάστρα, ενώ το « Άλκηστις hotel» δεν διέθετε ανάλογες ανέσεις.
Οι νυχτερινές έξοδοι ήταν ίσως το πιο προσδοκώμενο κομμάτι της εκδρομής και ήταν ιδιαίτερα ευχάριστες. Το «Loca club», στο οποίο διασκεδάσαμε, δεν ήταν πολύ άνετο και δυστυχώς δεν είχε καλό εξαερισμό, αλλά περάσαμε υπέροχα! Επισκεφθήκαμε τα Χάνια και τη Μακρινίτσα, που όλοι λατρέψαμε, ενώ μια ομάδα παιδιών έκανε πεζοπορία με τη συνοδεία της κ. Τσίκιζα, του κ. Κατέρη, της κ. Στεφάνου και της κ. Αλεξανδράκη. Αξιοσημείωτο επίσης είναι ότι σε ορισμένες περιοχές υπήρχε χιόνι, και αυτό στη μέση της άνοιξης!
Στην επιστροφή οι πλάκες μέσα στα πούλμαν συνεχίστηκαν, παρόλο που το κλίμα ήταν κάπως πεσμένο εξαιτίας της δυσάρεστης σκέψης ότι το φανταστικό αυτό τριήμερο έφτασε στο τέλος του. Ελπίζουμε και του χρόνου η εκδρομή να προσφέρει σε όλους τους μαθητές την ίδια ή και ακόμα μεγαλύτερη ευχαρίστηση, με τη φετινή.
Ευχαριστούμε την αρχηγό της εκδρομής κ. Ε. Τσίκιζα  και τους καθηγητές κ. Β. Αλεξανδράκη, κ. Α. Κατέρη, κ. Λ. Μαραγκού, κ. M. Στεφάνου, και την κ. Ευ. Χαλκίδου που μας συνόδεψαν σε αυτήν την όμορφη εκδρομή.

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.