Τριήμερη Εκδρομή της Α’ Λυκείου στην Καλαμάτα

ΓΡΑΦΕΙ: ΟΜΑΔΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ Α΄ΤΑΞΗΣ.

Στις 30 Μαρτίου 2012 ξεκίνησε η τριήμερη εκδρομή της Α΄ Λυκείου του 2ου  Προτύπου Πειραματικού ΓΕΛ Αθηνών για την Καλαμάτα. Φύγαμε νωρίς το πρωί και μετά από ένα απολαυστικό ταξίδι μέσα στα πούλμαν φτάσαμε στην Αρχαία Ολυμπία, έναν από τους σημαντικότερους αρχαιολογικούς χώρους της Ελλάδας . Στο Μουσείο της Αρχαίας Ολυμπίας θαυμάσαμε αγάλματα και αγγεία και μείναμε όλοι έκθαμβοι μπροστά στο άγαλμα του Ερμή του Πραξιτέλους. Φτάσαμε στην Καλαμάτα γύρω στις 7:30 και αφού τακτοποιηθήκαμε στα δωμάτιά μας ετοιμαστήκαμε για το δείπνο και την βραδινή μας ομαδική διασκέδαση. Τη δεύτερη μέρα επισκεφτήκαμε το ανάκτορο του Νέστορα στην Πύλο όπου είχαμε μια καταπληκτική ξενάγηση από τον υποδιευθυντή μας κ. Καραφωτιά. Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε την Πύλο και την Κορώνη, μια πόλη παραλιακή και αμφιθεατρικά κτισμένη και θαυμάσαμε το μεγάλο ενετικό κάστρο της.
Η διασκέδαση  και το δεύτερο βράδυ ήταν εξαιρετική. Την τρίτη μέρα , αφήσαμε το ξενοδοχείο μας με  προορισμό την πανέμορφη πόλη της Καλαμάτας όπου ήμασταν ελεύθεροι να κάνουμε βόλτα στην παραλία και στο κέντρο της. Στις 3 μ.μ. άρχισε το ταξίδι της επιστροφής για την Αθήνα. Εκείνη τη στιγμή όλοι επιθυμούσαμε να διαρκούσε κι άλλο αυτή η όμορφη εκδρομή!!!
Το ξενοδοχείο,  FILOXENIA HOTEL, κτισμένο πάνω στην παραλία της Καλαμάτας , ήταν πολυτελές και άνετο ενώ παράλληλα μάς παρείχε πλούσιο πρωινό και δείπνο σε μπουφέ.
Όλοι επιστρέψαμε με τις καλύτερες εντυπώσεις και αναμνήσεις και ελπίζουμε η εκδρομή των υπόλοιπων τάξεων να είναι το ίδιο επιτυχημένες !
Ευχαριστούμε θερμά τον αρχηγό της εκδρομής μας κ. Α. Καραφωτιά, τους καθηγητές  κ. Μ. Μαστρογιαννοπούλου, κ. Κ. Δουγαλή, κ. Μ. Λώλη, και τον κ. Β. Καρκάνη που μας συνόδευσαν σε αυτή την αξέχαστη εκδρομή. Τέλος ευχαριστούμε τον κ. Ι. Σπανό  και τους οδηγούς μας και γενικότερα το πρακτορείο Grefis Holidays για την άψογη διοργάνωση της εκδρομής.

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.